2019 este anul investițiilor majore, așa cum PSD a promis! Un nou exemplu este cel al drumului expres în regim de autostradă, Craiova-Pitești, un tronson de-o importanță specială, atât social cât și economic, unde astăzi încep lucrările.
o Este un angajament pe care guvernul PSD l-a asumat și îl onorează, inclusiv în fața investitorilor strategici de la Ford, care dă măsura eforturilor uriașe de a recupera întârzierile în privința extiderii și modernizării infrastructurii rutiere.
o Acest nou șantier se adaugă celor deschise deja, pe care se lucrează intens, precum centura Bacăului, parte a autostrăzii Moldovei, ori care urmează să intre rapid în execuție, cum este tronsonul Râșnov-Cristian al autostrăzii Brașov-Comarnic sau tronsoanele 1 și 5 ale autostrăzii Sibiu-Pitești.
o Suntem deciși să depășim orice blocaje, de orice natură ar fi și să accelerăm la maximum construcția autostrăzilor, drumurilor de mare viteză și modernizarea infrastructurii feroviare, atât de necesare României!
o Guvernarea PSD a finalizat 115 kilometri de autostradă (Lugoj-Deva, Sebeş-Turda, Ungheni-Ogra-Iernut, Gilău-Nădăşelu, sector 1 Bucureşti-Ploieşti), iar în 2019 vor fi daţi în folosinţă alţi 180 de km.
o Minciunile despre lipsa investiţiilor în infrastructură încep să fie spulberate de realitate. În doi ani şi jumătate de guvernare PSD, s-au lansat proiecte de autostrăzi de peste 8 miliarde de euro.
o Printre cele mai importante proiecte lansate de CNAIR în aultimii doi ani se numără Autostrada Sibiu – Piteşti (123 kilometri în valoare de 3,4 miliarde de euro), Autostrada de Centură Bucureşti Sud (52 km, 580 milioane de euro) şi Centura Bacău (31 km, 142 milioane de euro).
 În ceea ce priveşte Autostrada Sibiu – Piteşti, în acest an a fost semnat contractul pentru Secţiunea 1 Sibiu – Boiţa, în lungime de 13,17 km, valoarea investiţiei fiind de 129 milioane euro. Secţiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeş, în lungime de 9,86 km (435 milioane euro), este în procedură de licitaţie, Secţiunea 5 Curtea de Argeş – Piteşti (30,35 km, 383 milioane euro) este în contestaţie iar pentru Secţiunea 2 Boiţa-Cornetu (30,35 km) trebuie completate studiile geologice fa fel ca şi pentru Secţiunea 3 Cornetu-Tigveni (37,4 km).
 Pentru Autostrada de Centură Bucureşti Sud, în acest an au fost semnate contractele pentru Lotul 2, în lungime de 17 km, cu o valoare de 158 milioane euro, şi Lotul 3 – 18 km în valoare de 180 milioane euro. Pentru cei 17 km din Lotul 1 se derulează reevaluarea procedurilor
 În procedura de licitaţie este Studiul de fezabilitate pentru drumul expres Bacău – Piatra neamţ (61 km, 3,41 milioane euro).
 Potrivit datelor prezentate joi de şeful de la Transporturi, în anul 2018 au fost semnate contracte pentru realizarea studiilor de fezabilitate şi a proiectelor tehnice pentru drumurile de mare viteză Focşani – Buzău (110 km, 4,37 milioane euro), Ploieşti – Buzău (65 km, 2,67 milioane euro), Bacău – Paşcani (82 km, 4,41 milioane euro), Buzău – Focşani (72 km, 3,03 milioane euro).
o Spre comparaţie, anul guvernului 0, guvernul lui Ciolos şi al lui Iohannis, a fost anul în care nu s-a inaugurat nici un km de autostradă.
o În prezent, în România, se poate circula pe 801 km de autostradă, dintre care 121 au fost finalizaţi pe timpul lui Ceauşescu iar 474 au fost construiţi în guvernările PSD.